23 Aralık 2009 Çarşamba

Küçük İnci

Bugün kantinde sıra beklerken yanımıza, 1. veya 2. sınıf bi kız geldi.
Adını sordum. O kadar şirindi ki..

Su almak istemiş kantinden. Bir süre,
"Su alabilir miyim? Su alabilir miyim?" diye tekrar etti.

Tam yardım edicektim ki, ağlaya ağlaya öğretmenini buldu.
Üzüldüm. O kadar masumdu ki..

Sana söylüyorum İnci. Belki bir gün denk gelir de okursun.
Okul kuralları:
1)Okula sakız getirme. Getirdiysen kimseye gösterme. Sınıfta açma. Biter.
2)Islak mendil, kolonya ve türevlerini okulda çıkarma.
3) "Su alabilir miyim?" diye sorduktan sonra seni takan yoksa, "Abi bi suaaaaaaaa" diye bağırman gerek. Çünkü hayat acımasız.

Bir de, umarım ağladığın şeyler böyle küçük nedenlerle olur. Hiç üzülmezsin umarım. Güçlü ol. Tamam mı?


Dipçik not: Günlük duygusallık ve empati gereksinimimi giderdim. ne var yani. ben küçükken liseliler ezerdi beni kantinde. aç kalırdım. yazık bana. inciler solmasın! :P

1 cimcime:

stuven dedi ki...

dediğin gibi hayat acımasız. tüm bunlara rağmen inci ler solmasın:)