5 Ocak 2010 Salı

Friday I'm in love.

Müzik.


Bilmem. Aslında ben ve Brezilya’daki herhangi biri aynı müzikleri dinliyoruz. Aynı şarkıların anlamlarına hayran kalıyoruz falan.

Garip hisler bunlar.

Çünkü ben bir gün Paris’te rötar yapmış uçağımı beklerken, karşı koltukta başka bir yöne gidecek olan uçağı bekleyen biri olacak. Aynı şarkıyı dinlediğimizi farkedicez önce. Hiç olmadığımız kadar rahat olup kulaklıklarımızı paylaşıcaz. Uçaklar çok rötar yaparsa, uyuruz bile.

Sonra. Sonra malesef ayrılık vakti. Ama yine aynı şarkıyla veda etmenin huzuru olur içimizde. Dinlediğimiz her şarkıda birbirimizi bulacağımızı biliriz.

Ben Paris’e bir dahaki gidişimde, rötar yapmış uçağımı beklerken, onun karşımda oturacağını bilirim.

Ve o günün cuma olacağını.

Friday I’m in love.

4 cimcime:

Adsız dedi ki...

aaa ben de hakikaten aşık olun sandım çikolatalı kız:) meğer şarkı ismiymiş:D chat kutusunu nie kapattın.yazıordum ne güzelll:)

Angelica dedi ki...

keşke sanemim :D ya chat kutusunu kötüye kullanıyolardı artık o yüzden kapattım :))

Adsız dedi ki...

friday i'm in love.. the cure dnleyen brisi ..

Angelica dedi ki...

ben dinliyorum. böyle bir sahne yaşasam ve karşımdaki kişi de dinlese çok hoş olurdu.