30 Aralık 2009 Çarşamba

Öyle.

Bugün kulüpte, en önde oturan kızın saçı çok komikti. Topuz yapmış. Ama kocaman fiyonk tokayla tutturmuş. Genelde insanların tarzlarına karışmam ama, komik. Topuzundan kat kat daha büyük fiyonk toka. dfgfjh

Sonra, bir hareket dikkatimi çekti. Onun arkasındaki kız saçını topuz yapmaya çalışıyordu. Saçı döndürürken bir tutam döküldü böyle arkaya ben de toplar sandım. Nerdeeee, aldı tokayı taktı. Onlar arkada sallandı, topuz yukarda onlara baktı. :P

Sonra tam bunlara kahkahalarla gülüyorduk, geçti bitti atlattık derken, önümde oturan kız, -biraz erkek gibi- bacağını kaldırdı sıraya koydu. Biz kalakaldık öyle. Güldük, geçtik. Sonra bi baktım, bacağındaki sivilceleri sıkıyor.

Dönüp Buse'ye baktım. O da görmüştü. Karnımız ağrıyana kadar güldük.

Sonra zil çaldı. Çıktım. öyle.

0 cimcime: