22 Ocak 2010 Cuma

Tatil laaaaan.

İşte bugün karneleri aldık. Ceviz bugün okula gelmedi. Saçlarım da çok güzeldi halbuki. Olsun.
Bu aralar ergenlik damarlarım fazla kabarıyo. Heeerlısıyla atlatalım da bi.

Bir süre insanlarla hiç iletişim kurmak istemiyorum aslında. Böyle kendi haline bırakılmış, duymadığı için adını unutmuş biri olmak istiyorum. Böyle dolanayım ortalarda, kendimle baş başa kalıp yalnızlığın ne kadar muhteşem bir şey olduğunu düşüneyim. Kötü olduğunu düşündüğüm zaman dönerim sosyal hayatıma.

Zaten bi kitapçık verdiler okulda. Sosyal hayat kalcakmış gibi gözükmüyo. Çalış dur diyolar.

Bileydim liseye geçmezdim ha. Zor be. Bilmemkaç kişilik 9. sınıflardan sadece 3 kişi alıyor taktir. Üstelik derslerim iyiydi benim. Kahretsin. Teşekkür de iyi ama taktir varken koyuyo biliyo musun?

Üstelik matematikçiden sözlü notuyla birlikte 5 bekliyodum. Fizikçiden de 4. Ama ben bunu hakediyodum. Gerçekten. Diğerleri haklı ama bunlar kesinlikle değil.

Her neyse. iki tane 3, üç tane 5 ve gerisi 4 olan bir karne kötü sayılmaz sonuçta.

Sonra size bir ara dur lakap bulalım mmm HAŞİN olsun adı. Onu tanıtıcam size. Bu aralar korkuyorum bu çocuktan.

Özetlyecek olursak,

  1. Tatil geldi laaaaaaaaaaaan.
  2. Birisi benden hoşlanıyor.
  3. Birisi daha benden hoşlanıyor.
  4. Birisini çok seviyorum.
  5. Oha tatil ödevleri nası biticek?
  6. 2. maddeyi size anlatıcam meraklanmayın.
  7. maddelemiyodum ya cıvığını çıkarcam şimdi dfhgbd
  8. karnem de iyi işte nolsun..
  9. asosyalliğim ve ergenliğim üzerimde.
  10. ve son olarak. ABLAM GELİYO ULEEEEEEEEEEEEYN.
CİİİİİİİM-CİİİİİİİİİİİİİİİİİR-DİİİİİİİİİİEEEEEEEEEEEEM.

Sizi çok özlemişim be.

3 cimcime:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

umarım karnen iyidir =)) ahh ahh çok özledim o karne günLerini bende, mezun oLunca özLüyor insan..

Finduilas dedi ki...

^.^

Angelica dedi ki...

@ayşa karnem kötü değil aslında. süper de değil güzel yani :)) şimdi bi önemi yokmuş gibi geliyor bana ama özlüyordur muhtemelen :)) heycanlı :))