30 Ocak 2010 Cumartesi

Haşin/Ceviz/Tatil

Ablam geldi işte son yazıdan sonra. Bir haftadır onunla ilgileniyordum. Gezdik falan. Ama Alsancak'a gidemedik nası koydu biliyo musun :D Her neyse, halam geldi bu sıralarda. Atkı ördü bağa. Çok hoşuma gitti atkı. Her yere takasım geliyo. Ablam eldivenini de hediye etti bana. Mutluyum falan.

Onun dışında bi o sitede bi bu sitede dolanıp duruyorum. Bi mimim var onu da yazıcam yakın zamanda.

Yarın da gidicek ablam zaten. Özleyeceğimden eminim ama işte. Gitmek zornda. Şimdilik tek tesellim bu.

Geçen yazıda bi çocuk var benden hoşlanıyo korkuyorum demiştim ya. Lakabı HAŞİNdi hani :D He işte, şimdi bu çocuk sapık tamam mı? Bu çocuğa okulda, "Külotçu" diyorlar. Düşün artık sapıklığını . Bizim sınıftaki çocuklara fantazilerini, yaşadıklarını falan anlatıyormuş hayvan :D

Tipi de bi garip. Tuvaletten çıktıktan sonra koridorda kapatıyo fermuarını öküz :D O kadar iğrenç ki. Geçenlerde "Safinaz"la yolun ortasında duruyoduk da üzerime doğru geldi kese kese.

Ondan sonra bu çocuk beni feysbukta ekledi. Ben bi çocuktan hoşlanıyodum baya, kabul etmedi feysbukta beni çok üzüldüm diye empati kurup ekledim bu çocuğu. Anam çocuk bi yapıştı!

Okulda sürekli beni kesiyo. Sürekli önümden geçiyo. Artık arkadaşlarım bak şimdi dönüp bakıcak diye iddiaya girmeye başladılar ya. dönp bakıyo üstelik djghdn

her neyse, film izliyoduk okulun son günü. oturduğumuz sıraya oturdu çocuk ya! anam beni bi tırsma aldı. çocukla aramızda iki koltuk var sadece. aramızdaki koltuklar boş. Safinaz da yalnız bıraktı beni! Kaçtı hemen sağda yer bulup. Elini tutuyorum artık Safinaz'ın beni bırakma diye. İ* falan "angelica, hala yaşıyo musun ses ver" diyodu öndeki koltuktan. Çocuk bi de ülkücü falan.
Çıkışta kıstırır. yapar yani.

öyle geçti. en son feysbukta, "okulda hiç pas vermiyosun" yazdığından beri çevrimdışıyım.
korkuyorum haceeer. çok korkuyoruum.

bu da böyle bi anımdı işte. arkadaşlarım biri kolumdan çekiyo, öbürü ne bakıyosun diyo çocuğa. böyle geçinip gidiyoruz işte dhbgd okul başlayınca napıcam bilmiyorum.

dersler başlasın istemiyorum zaten. ceviz'imi de çok özledim. 2-3 fotoğrafını görebiliyodum eklemeden en azından. onları da kitledi öküz. göremiyorum şimdi hiç birini.

ÇOK MAĞDURUM MEMEDALİ BEEEEEEY.

hadi genşler. CİMCİRDİM.

dipçik not: buraya kadar okuyabildiysen, akşam makşam deme, git bi çikolata ısmarla kendine. valla. hatta izmir e yolun düşerse ben alrım çünkü abarttım biraz. ihi.

4 cimcime:

Unknown dedi ki...

ahahhaa yanmışsın kızım sen :D

Angelica dedi ki...

sorma kızım :D:D tipini görmen lazım bi de :D:D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ayy sapıka bak sen hele :)) allah kurtarsın canım işin zor vallahi..

Angelica dedi ki...

cidden sapık :D teşekkür ederiim :))