15 Şubat 2010 Pazartesi

şu başlık yazmaktan zorlandığım kadar zorlanmıyorum geometride yemin ederim.

Döndüm ben Çikolata Kız. Her gün aklımdasın da işte. Yazacak çok şey olmasına rağmen yazamıyorum sana.

Eski günlerime geri dönmeye çalışıcam. Söz veriyorum. Kime veriyorum, bilmiyorum ama. Söz.

Çikolata sözü.

Bu aralar çok garip hissediyorum ben. Birisinden hoşlandığımı biliyorsun.
2. kez ekledim. Kabul etmişti. 13 Şubatta işte. Bugün. Bugün içime doğmuştu. Siliceğini biliyodum.

Öyle de oldu.

İlk kez karşıma öyle birisi çıkmıştı.
Ya şimdi bildiğin platonik aşık, liseli, ergen kimliğiyle yazıyorum ama napayım. Öyleydi.
Yani, benim ona kurduğum cümlelerle, onun durumuna yazdığı cümleler nerdeyse birebir.

Müzik zevkimiz birebir.

Ben daha ne diyeyim anacım. Sen söyle ne diyeyim? hıağğ?
Kızdım işte. Anladı bence. Anlasın. Çok da fifi. fghng

Başka konuya gireyim en iyisi.

HAŞİN'le çok dalga geçti arkadaşlarım. Çocuk anlıyor ondan bahsettiğimizi. Uzaklaştı haliyle. Ona üzüldüm ama. Belki benim hissettiklerimi hissediyor.

Empatiden ölücem bi gün yemin ederim. :D
Sınıfımı sevmeye başladım. Sınıfımız sürekli değiştiği için, özellikle tam alıştıktan sonra değiştiği için, sürekli bi uyum sürecindeyim.

çıldırıcam. ders çalışasım da yok ha. ne biçim psikoloji içine girdim bilmiyorum.

o değil de, biz 6. sınfta bi gün bi müzik grubu kurup çok ünlü olacağımızı hayal ederdik. bunun için hiçbir şey yapmadık. 6 sınıftaki zekamızla şarkı sözü yazmaktan başka tabi.
sürekli bunlar aklıma geliyor.
sürekli liseye geçince hayatımın dönüm noktası olacağını düşünüyordum.
aklıma geldikçe bi garip oluyorum.
18ime 3 sene kaldığını yüzüme vurdular geçen gün. başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.
olamazdı. ben büyüyemezdim. daha hiçbir şey yapamamıştım. falan filan.

burda yazmaktan başka yaptığım bir şey de yok zaten.
öyle bok bok takılıyorum lan fdhbgfdhbg

neyse. bu da bir eğlence.

yine de bu blog bana çok şey kattı lan.
mesela bi öğretmen internet bağımlığınlan, abuk subuk oyunlar oynamamızdan şikayet ediyor diyelim. o sırada içimden nasıl bağırıyorum bi bilseniz. "ben her gün blog yazıyorum senin haberin var mı. senden daha iyi takip ediyorum gündemi lan. sensin internet bağımlısı. haah!" diye fdhbgfd

mesela şey oldu bugün de kompozisyon yazın dediler bize. eskiden kompozisyon diyince korkardım ben. yazardım ama kasmam gerekiyodu. bugün gözümün içi parladı.

içimden kıs kıs güldüm. "ben hergün kompozisyon yazıyorum kieeeğğğğ ihihihii" dedim ve döktürdüm. :D her gün bilmem kaç paragraf yazdığım düşünülürse haklıyım.

ben yazar mı olsam ki.
tiyatrocu. yazar. şarkıcı.

bunlar. gelişmem gereken konular.

oh. döktürdüm. acısını çıkardım. RAHATIM.

hadi ben gittim genşler. görüşürüz çikolata kız.

you know you love chocolate :P

0 cimcime: