27 Şubat 2010 Cumartesi

Yürüyen İnsanlar

Günler günleri kovalar, benim canım sıkılırken size sokaktaki insanlardan bahsetmek istiyorum.

Ben bazen yürürken selam veriyorum insanlara. Tanımıyorum ama işte. Gülümsüyorum falan.
İşte bu yüzden sokaktaki insanlar çeşit çeşit.

1)Hızlı ve yere bakarak yürüyen insan: Ben mesela. Eğer yanımda arkadaşım falan yoksa hızlı ve yere bakarak yürürüm. Kendi kendime konuşurum falan. Böyle durumlarda insanlardan kaçmış oluyorum. Bir an önce gideceğim yere ulaşmak ve insanlarla iletişim kurmamak istiyorum falan. O yüzden yani. Soyutlama isteği sanırırm genelde.

2) Yaylana yaylana, bakına bakına: Bu insanlar 1. tip insanları çıldırtır genelde. Allahım bi hızlı olla başlayıp tüm küfürleri geçirir içinden insan. Sollamaya çalışırsın ama olmaz. Kaplamıştır bütün yolu. Allah bilir yanında arkadaşı da vardır. Hiç sevmem kısacası. Arada bu tipten de olabiliyor insan ama konuyu saptırmayalım :Pp

3)Gözünün içine baka baka:
Böyle hanzolar var tamam mı ama nasıl gerizekalılar. Kes biç. Kafanı eğip "görmüyorum kii görmüyorum kii" taklidi yaptırıyolar sana. Dik dik bakıyolar falan. Saçma.

Daha açılır belki bu konu da, ben genelleme yaptığım için 3 başlıkta topladım bunları. Yoksa bunun krosunu mu ararsın, yaşlı teyzesini mi, yol soranını mı bol bol çeşit çeşit.

Bir postun daha sonuna geliyor ve "bu da dahil tüm genellemeler yanlıştır" ifadesini unutmamanızı söylüyorum.

cimcirensmiley.

0 cimcime: