29 Ağustos 2009 Cumartesi

1-2-3 Kayııııııt!

Eveet okulun başlamasına yakın hocamız evimize uğradı.İvit.
Bu günden itibaren çalışmam gerekiyormuş. Bunu bende biliyorum.
Ama doğru düzgün tatil yapmamış bir insan evladı olarak içimden gelsede kalkamıyorum bilgisayar başından. -tamam bunun tatil yapmamamla alakası yoktu,bağımlıyım biliyorum jkgdhnj- Öyle yani. Benim suçum değil ki bu :P

Neyse,yakın zamanda kırtasiyeye gider yeni kalem,silgi,kitap falan alırım.Çalışma aşkı gelir :D
Bir ara hergün yorgun argın okuldan gelir,sırf kalem,silgi almak için kırtasiyede iner eve yürürdüm dkgjdk. Ama çok güzel şeyler :Pp Kimisine kıyamazdım falan jdghd Onları seyrederdim hatta küçükken. Deliyim evet ne var yani :p Siz hiç mi kalemlerinize, yada sevdiğiniz eşyalara hayranlık duymadığınız :P

Ayrıca yakında size bilmem ne tipi ceza evinden yazıyor olucam.Zira uçandepik kod adlı hanım kızımız bu günde bizi ekmiş durumda. Ve az önce aldığım habere göre tığçe kod adlı kişiyle plan yapıyor. Gel teslim ol uçandepik! Elimi kana bulama.

Programımızın sonuna yaklaşırken yayında ve yapımda emeği geçen herkese, hakkarideki emmi oğluma, ankaradaki teyze kızıma, antepteki nineme selam olsun. Esen kalın.

dfbgjdh tamam gittim.

4 cimcime:

özge dedi ki...

dalgamı geçiosun ya sınavdan çıkmış insansın sen ! kullansana bunu! Ü
lise 1 ser g.tü büyüt dönemidir.kimse sölemedimi yavrum?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bende var o cicili bicili defter , kalem alıp, okula gitme fikrini bir nebzede olsa kendimce, iyimserleştirme tavırları :D Üniversiteye geldim , eşek kadar kız oldum hala devam ediyo :D

Adsız dedi ki...

Ekmedim bi kere. Hastayım yatıyorom. Tığçede bırsadan akrabamız *-*
salak ben seninle buluşmak için öküz gibi anıra anıra ağladım. habarın yoh.

Angelica dedi ki...

@Adaşceğzim valla bana kimse öyle bişey söylemedi :DD Tek söyledikleri şey ders çalış sabah akşam internettesin hırs yap biraz össde şöyle olucak böyle olucak bikbikbikbik :DD @Ayşa aman boşver canım :D Üniversite bittiğinde alamıcaksın zaten tadını çıkar :D Hatta çalışma hayatna atıldığında da al kime ne ya :P @Uçandepük ama gelemedün.Ama gelemedün.İşe yaramadı :' böhüüü