29 Ağustos 2009 Cumartesi

Kitap


Biraz önce okuduktan sonra yüzümde tebessüm bırakan kitaplardan birisini daha bitirdim :)
Kitabın adı "Sen Yeter ki İste".
Bu kitabı İzmir'de her sene düzenlenen ve benim kaçırmadığım kitap fuarından almıştım.İyi ki de almışım. Aslında başında aldığım bütün kitapları bitirdim ama bunu sona attım. Başı çok sıkıcı geliyordu. Birgün canım çok sıkıldı ve okumaya başladım. İlk başlarda sıkıldım yine tabi ama sonra birden olaylar gelişmeye başladı. Her gece 4e kadar bu kitabı okudum. Çok sürmeden bitirdim zaten! O kadar hoşuma gitti ki.

Kitabın yazarı Alexandra Potter. Kitap Artemis'in çik-lit koleksiyonundan :D Konusunu tek bir cümleyle özet geçiyorum. Bu kitapta dileklerinizin tümü gerçek olsaydı başınıza neler gelirdi onlardan bahsediyor. Kahramanımız Heather Hamilton ve bir çingeden aldığı uğurlu fundayla hayatı değişiyor. Tabii nasıl değişiyor orası merak konusu :P Ama ben çok sevdim. Çok eğlendim okurken. Çok samimi yazılmış bir kitap öncelikle. Karakterler falan çok güzel hepsi çok renkli. Sevdim baya ben :))

Ayrıca az kalsın resimi ekleyemiyordum :D Sürekli bir şeyler unuttuğum için bulamadım telefonumun kablosunu :D Resmin kalitesi için de kusura bakmayın fotoğraf makinemi şarj ediyordum telefonla çekmek zorunda kaldım düzeltmeye çalıştım ama ancak bu kadar oldu pek net değil :))

5 cimcime:

Adsız dedi ki...

güzel bulursam d&r den alıcam :D

ciyad dedi ki...

postu okumadna önce yorumumda ; kişisel gelişim kitaplarından ne kadar çok nefret ettiğimi anlatmayı düşünüyordum .. ancak postu okudum ve kişisel gelişim kitabı olmadığını öğrendim.. yolum kitapçıya düştüğünde aklımda olursa bakacağım.

Angelica dedi ki...

Kişisel gelişim kitabı değil.Onların çoğu sıkıcı oluyor zaten. Hiç okucak kitabım yoksa okurum. Bu romantik-komedi :))

Adsız dedi ki...

sizi mimledim bloga gelip bakarsanız ayrıntılar orda saçma sorulardan oluşan bir mim değil katılırsanınz sevinirim sevgiler

Adsız dedi ki...

kitap fuarı bidaa nezman? birlikte giderik. ama penguenle uykusuzun standından ayrılmam uzun bi süre :P İmza günlerine falan giderik :P