23 Ağustos 2009 Pazar

100 Maddede Angelica/Mim

Bi dost'um beni mimlemiş :) Bir kaç gün aradan sonra yazıyorum ama çaktırma :P İlk başta korkutuyor insanı.Ama hoşuna gidiyor sonra.Sevdim kendilerini :p 100 maddede kendini anlat,100 maddede angelica mimin konusu efenim.Buyrun,

1-Süt içmeden uyuyamıyorum.
2-Hoş,birkaç gündür doğru düzgün uyumuyorum.
3-Hayvan delisiyim.Bilmeyen kaldı mı ki ?
4- 4 haziran'da doğdum ben.Uğurlu sayımdır.
5-Arada saçmalamayı seviyorum.
6-Blogger hayatımı kurtardı.
7-Evet,çünkü günlüktü oydu buydu üşeniyordum.
8-Biri bana gel kopalım dese,ağlıyor olsam bile kopabilirim.
9-Ben aslında uzaylıyım.Noya Gezegeni'nden geldim.Bir ara anlatırım.
10-Bizim oralar hiç benzemiyor buralara.

11-Ben gezegenemimi özleediiiiim.
12-Bu mimden çok korktum ilk başta mesela.
13-Sonra geçti.Yazınca hoşuma gitti hatta.
14- İnternet bağımlısıyım bir de.Uyuşturucu olsa anca bu kadar bağlanırım.
15-Bazı durumlarda acırım kendime.
16-Sonra kendime acıdığım için acırım.
17-Sonra kafayı yerim.
18-Aslına bakarsan,deli değilim.
19-Normal sayılırım ben.
20-Hayır,"normal"in başında "A" yok.

21-Çok küçük şeylerden çok çok mutlu olurum.
22-Bu mimi aldığım için mutlu oldum mesela.Ordan geldi aklıma.
23-Çok ilginç çağrışımlarım vardır.
24-Çok fazla değer veriyorum ben yahu.
25-Bir de karşılığını alabilsem.
26-Önyargılı ve gerikafalı insanlardan nefret ediyorum.
27-Ben ikizler burcuyum bak,ona göre gelin.
28-Kötü bir burç değil yahu.Aksine eğlenceli.
29-Ben bunları yazarken,ne yazıyorsun o kadar diyen babama selam olsun.
30-Sinir etti beni yine.

31-Kolay sinir olurum,haksızlığa gelemem.
32-Ay daha çok var.
33-İki tane 3 yanyana gelmiş mesela.
34-Cesaretliyim ben bak.
35-Bir de gaza geliyorum çok çabuk.Çok kötü bu.
36-Bu da güzel bir sayı.
37-Bi dost'a selam yolluyorum.
38-Ay tükendim.
39-Ruh halime göre müzik bulamıyorum 2 gündür.
40-Aşık olasım var.

41-Uzun zamandır olmuyorum da.
42-Bayaaa uzun zamandır.
43-Neden böyle oldu ki ?
44-Eski sevgilimi kıskandım.
45-Bu arada,sevgililerinize vermeyin blogunuzu!
46-Hayat güzel sanki.
47-Bir karar veremedim zaten.
48-Kendimi seviyoruuum dap dap dap.
49-Kendimi beğenmiş değilim aslında ben.
50-Başım ağrıyor çok.

51-E hadi yine iyiyim.Yarısı gitti.
52-52'ye gıcık kaptım an itibariyle.
53-Deli olmadığımı söylemiştim,değil mi ?
54-55'e bir kala.
55-33 gibi işte.
56-Şimdi farkettim de,44'ü kaçırmışım.
57-Berk'leri severim.
58-Kova burcunda olanları severim.
59-Onlar beni sever mi bilemiyorum.
60-Bu dakikada gs 4 oldu.

61-Takımımı da çok seviyorum ben!
62-Aylin Aslım-Kızın yine aşık anne dinliyorum arada sırada.
63-Aşık olunca daha büyük bir etki yaratıcak umarım.
64-Kuaföre gitmem gerek.
65-Kırpmalarım uzamışta.
66-Başka bir şey yazıcaktım ama olsun.66 iyidir nihahaha.
67-Kırpmalarım uzamış diyince sen kuzu musun demişti biri.
68-66'ya ithafen.Evet aklıma 666 geldi.
69-kıh kıh kıh
70-İçiniz fesat sizin.

71-Böceklerden nefret ederim!
72-Hayvan delisiyim demiş olabilirim.
73-Yalancılardan iğreniyorum.
74-En az böcekler kadar,iki yüzlülerden de.
75-Bu sayıyla ilgili hislerim yok.Ama sayı üzerine yazmak istedim.
76-Baş ağrım geçmiyor.
77-Daraldım!
78-77'yi kaçırmışım.
79-Aslına bakarsan ben formaları beğenmedim.Çok mor.
80-Feysbuka koymak için fotoğraf çektiren bi dolu arkadaşım var."Dur dur,feysbuka koycam"

81-Benim arkadaşlarım zaten ayrı bir olay.Sevmiyorum galiba onları ?
82-Onlar da beni sevmesinler.İki yüzlü onlar.
83-Bana karşı değil,diğerlerine karşı.Ama rahatsız oldum.
84-Çaktırmadan içimi döktüm.Kıh kıh kıh.
85-Blogumu çok seviyorum.
86-İtiraf ediyorum,blogumun ismi,çikolata kız'a küfreden bir şarkıdan esinlenme.
87-O kadar uzun boylu değil.Vermem şarkı ismini.
88-Bilen vardır mutlaka.
89-Ama ben seviyorum çikolatayı.Çok hemde.
90-Feybukumu kapatsam mı ki ? Hatta internetten uzaklaşsam mı ki ?

91-İç sesim b*k uzaklaşırsın dedi.
92-Haklı.
93-Annem kadın erkek eşiğtliğinden bahsetti az önce.
94-Haklı bir şey söyledi.
95-100'e 5 kala.
96-Kokoşum ben.Çok.
97-Süslenmeden çıkmam dışarı.Çok nadir.
98-Çok fazla çok diyorum.
99-Benim çok kullandığım kelimeler oluyor arada.Şimdi sıra "çok"ta.Birkaç gün önce "öyle"ydi.

100-Her şey için söylemek isterdim.Çokta fifi!

Finduilas,Sokratesya,Uçan Depik,Turunculu Serra,Sam mimlendiniz! :D Kurban seçtim sizi :F

12 cimcime:

sokratesya dedi ki...

abooovv.yinemi hacı.bu zor ya 100 tane özelliğim yokki beni.toplasan en fazla 10.valla.
yazmasammı napsam :/

Angelica dedi ki...

he valla.Mim serüvenidir gidiyor sdbgvdsh valla 100 maddede saçmalasan araya şöyleyim böyleyim desen olur.Ama yazmayabilirsin çünkü gerçekten uzun :D

Angelica dedi ki...

Ama eğlenceli :P

sokratesya dedi ki...

bırak ya eğlenceli filan
okurken taa burdan hissettim nasıl kasıldığını :D gerçekleri konuşalım :D

Angelica dedi ki...

eheuhe :DD Tamam itiraf ediyorum arada bunaldım öldüm falan :DD Ama yazıcak bir şeyler gelince aklına valla güzel :DD

Finduilas dedi ki...

ohoo bu ne hacım çok uzun buu. :D neyse yazıcaz mecbur teşekkür. :P

Angelica dedi ki...

ahaha :D ne yalan söyliyim uzun :DD ama eğlenceli :P valla bak :P ric ederim efenim :P

Sam dedi ki...

Okurken cok eglendim yazarkende oyle olcak cok tesekkurler abicim optum yaladim asdfgdsf xD

LaLe dedi ki...

sevgililere blog mu verilirmiş :D sonra ıdı vıdısını çek bi de :p bu arada ben de böceklerden nefret ederim :D

Angelica dedi ki...

@Sam yaz yaz çoh zevkli valla bende öptüm muah muck falan sfhbgsdvfdgvg :DD Hele okuması :FF @Lale ben o hataya düştüm başkları düşmesin :p tüm temennim o :p Böcekleri seven gariptir zaten onlar ne öylee! :D

Uçandepik dedi ki...

http://kayipincilinlaneti.blogspot.com/2009/08/mim-gelmis-bos-gelmis-p.html

Mimm..

Serra Demirci dedi ki...

kötü kadın 2 angelica :P
1 de Camentaydı
o da beni mu mime şeetmiş.

inş yazarım yaw:F:D:Ç