23 Ağustos 2009 Pazar

Karışık

Bugün haberleri izliyordum.Sultanahmet'teler,muhabir tek tek sorular soruyor.Biz ne kadar meraklı bir milletiz öyle ? Mikrofona atlayanlar mı ararsınız,cep telefonuna sarılıp "ben ünlü oldum bak bak televizyona çıktım looo" diyenler mii yoksa muhabir konuşurken arkasında dans figürleri sergileyen mi ? Belki biri keşfeder beni diye mi düşünüyor artık bilemiyciim.Komikti ama.Şaştım kaldım.Yurdum insanı işte,ne yaparsın :D

Bir de sandığım gibi geçmiyor şu oruç tutma meselesi.Sakin oluyor millet.İşe gidiyorlar gelince de uyuyor zaten.Bana bulaşan yok.Mesudum :P

Galatasarayım,bitanecik takımım,cimbomumun maçı var şimdi tvde.Maçın golleri baya güzel.Zaten cimbom çoştu bu aralar 3er 5er atıyor golleri.Elano vardı ya hani,50 metreden gol attı.Çok sempatik gözüküyor :)) Eşi,kızı falan çok sempatik bir aile.Hoşuma gitti :))

Bir de şey ya, arada saçmalamak çok güzel oluyor.İnsan içinden geçeni dışa vuruyor abuk subuk.Rahatlıyor,mutlu oluyor falan.Bundan sonra böyle mi takılsam ne ? :P

Bir de mümkünse insanın ailesinin işi,internet,bilgisayar üzerine olmasın.Girdiğim her siteden çıkıyorlar yahu! Netsem bilemedim :D Şaka gibi.

Öptüm ve gidiyorum.

2 cimcime:

Sam dedi ki...

Bende galatasaraylıyım hobareey :D

Angelica dedi ki...

en büyük galatasaray :DD ay sevindim şimdi :DD