22 Ağustos 2009 Cumartesi

Mimmmmmmm

Şimcik efenim sokratesya'mız mimlemişşş.Konusu vazgeçemediklerimizmiş.E yazalım madeem,

  • Ailemden asla vazgeçmem.Çok seviyorum onları.Arada delirtseler de atsan atılmaz satsan satılmaz :p
  • Köpük'ten vazgeçmem kesinlikle.Ailem yerine koyuyorum onu da ama dayanamadım yazdım :P Bitanem o benim :))
  • İnternet.İnternetsiz yapamıyorum,evet.Bağımlıyım ben *-*
  • Çikolata.Çikolata olmadan olmaz.Ne güzel bir şeydir çikolata.Mutlu eder insanı falan.Ailecek seviyoruz :Pp
  • Müziksiz yaşayamam.Ruh halime göre her şeyi dinleyebilirim.Bazı şarkıları her türlü dinlerim falan filan.Müzik ruhun gıdasıdır :p
  • Kitaplar.Blog okumaktan bu aralar pek sıra gelmesede çok severim.Çikolatamı bile paylaşırım ama kitaplarımı ödünç vermekten nefret ediyorum. Genelde geri gelmiyor zaten :/
Sanırım bu kadar.Çok fazla da yokmuş.İyi mi kötü mü bilemedim :D Neyse bir mimin daha sonuna geldik efenüm.Sağlıcakla kalın.

Bu arada, Leucothea mimlendin!

3 cimcime:

OlurÖyle dedi ki...

Köpük isimli şahsiyet kimdir nedir acaba? cahilliğime ver ama çok merak ettim :)

Angelica dedi ki...

Sağ tarafa ekledim resmini :))Kendisi benim tek aşkım olur :))

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim yazıyorum hemen :)