26 Ağustos 2009 Çarşamba

Meslea bu da başlıksız

-Bu ara mim çılgınlığı var.Yarın öbürgün yazmaya karar verdim gelen mimleri :)-

Evet efeniiim,günler öyle akıp geçiyor zaten.Farklı pek fazla bir şey yok.FF,Twitter,Blogger,Msn.Böyle yani. Onun dışında canım acayip sıkılıyor. Müzik dinliyorum sürekli falan.

Bir de köpeğimin ayağında bir yara var.Bir şey batmış gibi ama göremiyoruz net olarak. 1 haftadır yanıyor canı. İlaç sürüyoruz,veterinere götürüyoruz falan ama iyileşmedi. 1 hafta daha beklicez sanırım sonra röntgen çekilicek. İyileşsin artık kıyamıyorum ona hiç. İlaçları yalıyor diye ayağına poşet bağladık. Onunla dolaşıyor evde garibim. :DD

Ayrıca hava çok sıcak! Allahım eriyip gidicem yakında ya. Bu yaz acayip sıcak geçti. Zaten kışın bile pişen bir yapıya sahibim. Bunaldım o yüzden.

Sonraa sonraaa, uçan depik gelicekti aslında bugün bize. Ama olmadı. Film izlicektik, dedikodu yapıcaktık, çok eğlenicektik falan ama cumartesi gününe kaldı artık napalım.

Bir de 50 izleyicim olmuş.Burdan Junkie'ye sevgilerimi, saygularımı, öpçüklerimi falan gönderiyorum :PP

Öyle yani.Bir günün diğerinden farkı yok.Ama blog yazasım vardı.Yazdım.Bitti.

Gittim.

6 cimcime:

pedro dedi ki...

100. izleyiciye ne vericez hehehe ya da değişik bi şey yapalım o gün :D

Angelica dedi ki...

oluur :DD

Adsız dedi ki...

100. izleyiciye peluş angelica bebeği verelim bence :P cidden çok sıcak havalar hadi bakalım .Yazdan zaten nefret ederim İzmirde çekilmez oluyor gündüzleri .

Angelica dedi ki...

Aaa olabilir :PP Ömrü boyunca unutamaz artık beni kabusu olurum :PP Ya İzmirde kış bile sıcak oluyor. Yazın eriyip gitmemek şans :P :DD

Dr.Ceykıl dedi ki...

İzmir bu yaz harbi çok sıcaktı. Eskişehir'e kaçtım mutluyum gururluyum. Sümük donduruyo gece ayazı, misler gibi ohh

Angelica dedi ki...

Oooh valla :D Biz burda sıcaktan ölüyoruz :DD Geceleri gündüze göre iyi oluyor ama yine sıcak yine sıcak :DD Küresel ısınma en çok izmiri vurdu :PP