30 Ağustos 2009 Pazar

Öylece bir olay

Bugün çok yorulunca babam bizi yemeğe götürdü. Uzun zamandır onların işinden benim okulumdan falan derken gidemiyorduk :) 3 tane küçük kız vardı. Allahım o kadar şirinler ki :D Hele birtanesi var orda evlat edinicektim onu hfbgjfd 3ü de sarışın. Hoş bugün oraya gelen tüm çocuklar sarışındı. Ayrıca nasıl oluyor bu ben hala anlamış değilim. Annesi esmer, babası kumral çocuk sarışın. Türklerin tipi değişiyor bence. Sarışınlar, mavi gözlüler falan artıyor gitgide :D

Neyse işte, iftar vaktini bekliyoduk birtane tip :) Bana ilerden cilve yapıyor :D Bakıyor sonra yüzünü kapatıyor saklanıyor falan. Ama nasıl şirin nasıl şirin :D Adı ya Nazlı ya Naz :D Naz diyelim biz. Ondan sonra önümüzdeki masaya kadar geldi, yaklaşamadı bana. Gülümsüyorum şirinlikler yapıyorum falan. En sonunda geldi durdu falan mıncıkladım çaktırmadan kıh kıh kıh :F
Birde sürekli elinde ekmekle geziyordu, ekmeği bitmiş. Geldi ekmeği istedi falan uzattım aldı zıplaya zıplaya gitti :D Çok tatlıydı ya ^^

Sonra bir kız daha vardı. Onun ismini bilmiyorum. Neyse yılan balığı var yerde onunla oynuyordu o. Sonra benim Naz, kızın annesinin yanına gitti :D Karnı çok acıkmış onun. Diğer kızın annesine de baktı yiyor balığını gitti yanna :DD Allahım diğer kız bunu bir gördüü eyvaah artık :DD Nasıl çığlık atıyor. "Anneeaaaaaaa" diye. Sonra gözlerini kapadı falan. Gören de sevgilisini başka bir kızla gördü aldatıldı sancak :DD Yavrucum, madem paylaşamıyorsun anneni, ayrılma dizinin dibinden. Sen git yılan balığıyla oyna Naz'da meydanı boş bulur gider tabi :P Neyse ağladı diye Naz'ı çektiler kenara falan. Sonra kız tekrar döndü yılan balığına. Naz arkasına baka baka acaba görüyor mu diye diye kızın annesinin yanına gidiyordu tam :D Çığlık koptu falan. Çok komikti.

Ve herzaman olduğu gibi hayvanları nasıl çekmeyi başarıyorsam tüm kedileri köpekleri etrafımıza topladık falan. Uzaktan sevmek zorunda kaldım ama elleyemedim :/

Oldubay. adafhgsj

4 cimcime:

acı mutluluktur dedi ki...

Güzel bi günmüş.
Ayrıca suratımıza kapıyı çarpar gibi ''oldubay'' olmadı yani it mi var lan senin karşında gdhsjkl -_-

Kız çocuklarının bazıları tatlı olur en çok küçük erkek çocuklarını sviyorum bende tatlılık bakımından :D

Angelica dedi ki...

Ben kız çocuklarını çok seviyorum yaa süperler :DD

Güzel bir gündü.Yorucuydu ama olsun :) Ya aslında yazardım gidiyorum falan diye ama öylesine bi hikaye anlattım dfjhgbdh sonu yoktu bitiriverdim :P

acı mutluluktur dedi ki...

şaka yapıyorum bendensin kzıım:D
bende diyorum blog sonunda arasıra ''hım ok bye '' falan diye :D

Angelica dedi ki...

eehueheue :DD Çok zevkli oluyor ama. Kasmıyorsun sonunu bağlyım artık diye :DD Süpeer anam biz çok benziyoruz he dgbhfghf